کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

خب مطالب قبلی حذف بشوند و مطالب جدید از زمان جدید مسیر جدید و انسان جدید و احساس جدید جایگزین شوند، من همیشه جایگزین کرده ام، همیشه از هرچیزی داشته ام ولی گاهی زیاد بوده گاهی کم، ولی وقتی کسی می آید بمن بگوید از همچیزهایی که داری کمترین را داری کمترین میخواهی کمترین برمیداری حس کمترین بودن دارم درحالی که همیشه برای خودم بهترین و بیشترین برداشته ام

مثلا وقتی که قرار بود خاب و خوراکم را نوشتن و تحلیل و خبرنگاری برگزینم و از قلم ها و کاغذها و تغذیه کنم و با سایت ها و روزنامه ها ازدواج کنم، فهمیدم در این راه برای من غرور و شخصیت و پول و اعصاب و توان نخواهد ماند و رفتم بدنبال حرفه ای که منه خستگی ناپذیر در آن‌ آرامش و توان مالی داشته باشم بتوانم خودم مادرم همسرم فرزندم همسایه ام ولایتم شهرم وطنم و هرکسی که می‌توانم را به منفعت برسانم مثل باران ببارم بشورم سفید شود سبز شود دنیایی که همیشه فکر تغییر و پاک شدن روح مردمانش را داشته ام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی