کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

داشتم میگفتم راجب اینکه عیوب افراد را نمیبینم حتا بدی افراد نسبت به خودم را هم متوجه نمیشوم، تا قبل اینکه نرگس جون از فاحشه گری سارا و ملیکا بگوید من اصلا نمیدانستم که پشت مشت ها چه بمال بخوری هست که چیزی که دیده می‌شود تبعیض واریزی حقوق های ما است و شاید باورت نشود من هنوز هم امید دارم که اینهایی که دیده ام و شنیده ام دروغ و توهم باشد، آخر آدمیزاد می‌تواند از حقوق زنی زحمتکش بزند بدهد به دختری که جز قر و فر استعداد دیگری ندارد؟!

و تا قبل اینکه نرگس بگوید من رابطه ام با آن دوتا جنذه خانم خوب بود، همین که رابطه ام بد شد و دیگر سوار سرویس مشترکمان هم نشدم به این وضع افتادم که افتادم.

میبینی پسرم فردی که ذاتش خراب باشد ذات دیگران را هم خراب میکند، نحسی گناه تر و خشک را باهم می‌زند می‌سوزاند.

 

نظرات  (۱)

مطالب متعددی از دوستانتون و همکارانتون نوشتید . یه جوری توصیف میکنید اونها رو انگار عصاره رذائل بشری اند . مطمئنید اغراق نمیکنید ؟؟ 

این چیزایی که میگید یه جوریه !! خیلی سیاهه

پاسخ:
از افراد تاثیر گذاری هم نوشته ام، ولی حقیقتا بعضی افراد انگل جامعه اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی