کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

معمولا عیوب افراد را در لحظه نمیبینم، گاهی بعدا هم نمیفهمم، گاهی هیچوقت نمیفهمم، گاهی وقتی عیوب افرادی را بمن می‌گویند هم آنرا قبول نمیکنم، اصلا زندگی اوسکل واری دارم، می‌نشینم مثل درخت تبر بر تنه ام میزنندو میشکانمندو  هیچ نمیکنمدو

امشب بیشتر از هر شب دیگری ترسیدم از شکسته شدن، اینکه افرادی بر تنه ام میزنند یا چه مینویسند.

از آن شبی که امیری و نوروزی نشستند جلوی من مشروب را با دلستر مخلوط کردند و خوردند و خندیدند و سسشعر گفتند و دود کردند و افتادند و بلند شدند و زدند و رفتند دیگر با آنها بیرون نرفتم، به خیال خودم میتوانم با این رفتار کثافت این کارها را بفهمانم ولی فایده ای ندارد، من فقط میتوانم خودم را برای پروردگار خودم پاک نگه دارم، ولی امروز فاطمه ناراحت بود، مثل آن وقت های که جدایی از مهدی و اخراج شدنم از شغل مورد علاقه ام و آمدن و رفتن پدر تداخل پیدا کرد

شنبه مرخصی گرفته است، کودکانش را با دوسپسرش به تفریح برده است، آخر شب دعوا کرده اند جدا شده اند و رفته اند، حالا میخواهد کلا از شغلش رفقایش فرزندانش هم رها شود.

بردمش ته بالکن کهکشان کمی نشستیم اشکی ریختیم دودی زدیم و برگشتیم، تا آخر روز نگران رفتن فاطمه بودم، و همان هم شد

مثل احمق ها خنده کنان در پارکینگ شمالی سوار ماشین امیری شدیم، بدون اینکه نگاه حراست و نگهبان و دوربین ها را متوجه شوم، انگار تماشای مشروب خوردن آنها مرا هم مست و گیج کرده است

بستنی ام تمام شد فاطمه گفت ابراهیمی پیام داده فردا بیا برای تسفیه، امیری تماس گرفت به ابراهیمی، ابراهیمی گفت تصمیم من نیست، دستور از بالاست، کدام بالا بابا مگر وزارت ریاست جمهوری است میمون؟! 

صدای ابراهیمی روی بلندگو بود، گفت نوروزی آمارش درآمده، آخر چرا؟! آمار خودت هم دارمده، خب دربیاید، مگر آمار دزدی و فحشاگری اش درامده، مگر آسیبی به کسب و کار تو میزند؟! واقعا چرا نمیتوانید سرتان را داخل ماتحت خودتان نگه دارید

تو توقع داری عده ای دختر پسر در داف و پلنگ و از این دست تیپ ها استخدام کنی و این ها چشم و گوششان را ببندند و هیچ کششی به جنس مخالف نداشته باشند، مگر میشود، مگر میخاهی روبات وار برایت کار کنند؟! وقتی میخاهی دختر پسر جوانی که تیز تر و فرض ترند استخدام کنی تا کلاس کارت جلوی مشتری هایت حفظ شود، باید عواقب آنرا هم تحمل کنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی