کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

من بسیار بسیار رفیق باز هستم، و این رفیق باز بودنم همیشه حال دلم را خوب کرده ولی وابستگی به رفیق بمن آسیب رسانده است.

این سفر کربلا نقاط و نکات زیادی برای گفتن و نوشتن دارد ولی نوشتن آن‌ از توانم خارج رفته، دیگر فقط میخاهم بنشینم خیره شوم به پنجره و مسیر و طبیعت و جاده ی دیوان دره راتماشا کنم و فراموش کنم که اولین سفر کربلایم را با افرادی همسفر شدم که فضولات انسانی خودم و خانواده را کف دستشان هم نمیگذارم

نظرات  (۱)

سفر اربعین من هم یکسال بخاطر افرادی که به ظاهر همسفرم بودند خیلی تلخ شد

تجربه ام برای سالهای بعد این شد که هیچ وقت و هیچ سفری رو با اونها نرفتم

تجربه دیگر این بود که امسال تنها رفتم ؛ و واقعا تجربه خوبی بود ...

زیارتتون قبول

پاسخ:
قبل این سفر هم خیلی از اونا بدم میومد ولی همه میگفتن اشتباه میکنی، دیگه تو این سفر خودشون رو نشون دادن و دیگه کسی نمیتونه بگه اشتباه میکنی
تنهایی زیارت رفتن رو دوست دارم، اونوقت غربت امام رو میفهمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی