کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

+ خانم میلان چقدر با قهوه آشنایی دارید؟!

- میدونم عطر و طعم قهوه ها رو بلدم ولی اسم برند ها رو نمیدونم

+ کافی و میکس و قهوه رو میشناسی

- کافی میکس شیرین تره

خوب شد دیگر نگفت خانم میلان چرا وقتی نمیدانی می‌گویی میدانم، حتا بعد از چهل دقیقه مکالمه گفت سوالی ندری گفتم همه اینها را می‌دانستم. پوزخند طور گفت آره میدانستی معما چو حل گشت آسان شود.

گاهی خودم را سرزنش میکنم که چرا انقدر گستاخ و پررو و حاضر جوابم ولی وقتی به وقایع و حوادثی که در آن‌ انسانهای گستاخ و بی انصافی که تجربه ای برایم ساخته اند فکر میکنم میبینم خیلی هم خوب کردم جوابش را دادم هرچند آدم بده ی داستان شدم مهم این است که کار درست را انجام دادم.

یعنی اگر یک درصد از وقاحت آن‌ انسان کم بشود، بفهمد نمی‌تواند با وقاحت هرکسی را آزرده کند و به اهدافش برسد برای من کافی است.

آه پروردگارا من را جزو بندگان محبوب و مومن خودت قرار بده، نگذار دروغگویان در زمین آسایش داشته باشند‌.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی