کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

20180204_170942.jpg

رئیس اندیشکده یقین گفت: دولت در عرصه اقتصاد، مدل‌های ربایی و غربی را پیاده می‌کند به طوری که سال گذشته مراجع تقلید ۶۱ بار اعلام نگرانی کردند که سیستم بانکی ایران ربوی است.
مردم بدانند که در تاریخ دین‌گرایان هیچ پیامبری را پیدا نمی‌کنند که 40 سال حکومت دینی برای مردمش فراهم کرده باشد چون مردمی مثل شماها نداشتند حضور شهدای مدافع حرم در جنگ با داعش و گروه‌های تکفیری نشان داد که شهدای ما تنها شهدای ملی نیستند بلکه شهدای بین‌الملل اسلامی هستند.
وی افزود: امروز جریان روشنفکری در حال تلاش است که بگوید ما ایران‌شهر هستیم و از امت فاصله گرفته‌ایم اما کسانی که اسلام را ناکارآمد نشان می‌دهند و ضعف مدیریت موجود در نظام منابع انسانی، اقتصادی و اجتماعی را به حساب اسلام می‌گذارند سخت در اشتباه هستند.
جنگ بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر اصل قرآن است و باید جلوی این توطئه گرفته شود، گفت: اگر در عرصه اشتغال، مدیریت، رفع فساد و تبعیض خللی در سطوح مختلف مدیریتی کشور دیده شد ربطی به اسلام ندارد بلکه حب و بغض‌های سیاسی است که این مشکلات را ایجاد می‌کند.
در کشور یک گروه و جناح سیاسی که در قدرت حضور پیدا می‌کند و حضور دارد، 20 ماه، می‌نشینند لبخند می‌زنند و می‌گویند ما تحریم‌ها را برداشتیم. باید برای همه مشخص شود که چه کسی رفت و فشار آورد که این تحریم‌ها را بر ملت وارد کنند.
عدالت یعنی اینکه هر کس سر جای خودش باشد، کسی که اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ندارد کسی که اعتقاد به دشمنی ایالات متحده ندارد، کسی که اعتقاد به دشمنی استکبار جهانی و اروپا و غرب با اسلام ندارد، کسی که دغدغه اسلام ندارد، کسی که دغدغه‌اش نیست که ۲۴ کشور دنیا همجنس‌بازی را پذیرفته‌اند چگونه می‌گوید از یاران امام و انقلاب هستیم.
انقلاب اسلامی با دو وجهه مسجد و روحانی محور به وقوع پیوست و این شبکه گسترده روحانیت بود که در انقلاب نقش داشت، امام خمینی با ایجاد یک شبکه از علما، فضلا و طلاب در سراسر کشور در استان‌‌‌ها، شهر‌ستان و روستاها جریان انقلاب اسلامی را فعال کردند و این بسیار ارزشمند است و باید راهکاری اندیشیده شود تا به این مسئله در جامعه امروز نیز محقق شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی