کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کوزت میلان

کار جنون ما به تماشا کشیده است

کاش بدانی هر تبی ، تب عشق نیست ، گاهی وقتا بعضی تب ها از عفونت هوسه !
وقتی عشق است :
_او میتواند به راحتی با شما در مورد مسائل زندگی مثل مسائل مالی، اجتماعی و آینده و چیزهایی که او را می ترساند صحبت کند. چرا که برای او مهم ترین هدف پیش بردن زندگی و بهبود آن به همراه شماست.
_او میتواند با شما بحث کند و در نهایت هم نقاط مشترکی پیدا کند که بتواند به تفاهم برسید؛ هیچوقت فراموش نکنید که بحث کردن نشانه این است که شما دو نفر توانایی این را دارید که با هم حرف بزنید.
_او با شما کاملا صادق و راحت است و میتواند به آسودگی در مورد احساساتش صحبت کند.
وقتی هوس است :
_او چیز زیادی در مورد شما نمیداند. تنها از رنگ مورد علاقه تان اطلاع دارد و میداند در چه رشته ای تحصیل کرده اید. بیشتر اوقات هم از پرسیدن سوالات عمیق در مورد شما طفره میرود، از ترس اینکه مبادا جواب خوبی به او ندهید یا چیزهایی بفهمد که به صلاحش نیست.
_او فقط راجع به عشق با شما صحبت میکند و همچنین سعی میکند تا حد ممکن هیچ بحثی بین شما پیش نیاید تا مبادا دلخوری و رنجشی پیش بیاید.
او پشت شما می ایستد یا فرار میکند ؟
وقتی عشق است :
_ در تمام بحران ها محکم پشت شما می ایستد و برایش مهم نیست که این ایستادگی می تواند چه عواقبی را به بار آورد.
_او حاضر است از خواسته خود بگذرد و خود را قربانی کند تا بتواند شما را خوشحال کند؛ نه اینکه با هزار حیله و نیرنگ شما را مجبور کند به خواسته های او تن دهید.
_او کاملا فردی قابل اعتماد و صادق است که هیچ رازی را از شما پنهان نمی کند. او سعی می کند خود را به لحاظ احساسی و جسمانی و ذهنی کاملا با شما هماهنگ کند.
او دوست خوبی برایتان است ؟
پشت شما می ایستد یا فرار میکند ؟

وقتی هوس است :
_وقتی اوضاع کمی سخت شود، او هم ترجیح میدهد به جای اینکه خودش را جلو بیندازد قرار را برقرار ترجیح میدهد. او نشان داده است که خیلی قابل اطمینان نیست و شما بهتر است به جای اینکه به او امید ببندید خودتان از پس کارهای تان بربیایید.
_او گاهی به شما دروغ می گوید مثلا در مورد اینکه کجا بوده است، پنهان کاری میکند یا دروغ میگوید و تنها زمانی حاضر به گفتن حقیقت میشود که شما مچش را بگیرید.
_صمیمیت واقعی بین شما آنقدر زیاد نیست و او تنها کمی نسبت با شما کشش جسمانی دارد، از طرف دیگر بیشتر جمع های دو نفره تان به خنده و مسخره بازی میگذرد. او در موقعیت های متعدد ثابت کرده است که اصلا شخصیت قابل اعتمادی نیست.
شما را برای خودتان می خواهد یا برای خودش ؟
وقتی عشق است :
_او تمام ایرادها و عیب های شما را به خوبی میبیند ولی میتواند به راحتی آنها را قبول کند و مشکلی با آنها نداشته باشد.
_او پشتیبان خوبی برای شماست و میتواند مشوق فعالیت های شما در زمینه های مورد علاقه تان باشد. او شما را تشویق میکند که برای خودتان هویتی مستقل داشته باشید.
_او برای گوش کردن به حرف های منطقی نه فقط احساسی شما وقت میگذارد و سعی میکند آنها را درک کند و از نقطه نظر شما هم به مسائل نگاه کند.
وقتی هوس است :
_او و شما در مقابل دیگران به راحتی از یکدیگر انتقاد میکنید و ایرادهای همدیگر را به رخ میکشید.
_او آن چنان که باید به شما فضا نمیدهد که بتوانید به فعالیت های مورد علاقه تان بپردازید.
_خودش چندان به زندگی دور از شما علاقه ندارد و ترجیح میدهد تمام دقایق رو را در کنار شما باشد.
_سعی میکند کاری کند که شما به سبک و با استانداردهای او زندگی کنید؛ حتی دوست دارد به شما شکل دهد تا همان کسی شوید که او می خواهد و هویتی داشته باشید که او دوست دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی